جلیلی: مردم از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع می‌کنند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جلیلی: مردم از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع می‌کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه‌ی دنیا اعتراف دارند که نتیجه‌ی انتخاباتِ روز جمعه آن‌چیزی است که مردم انتخاب می‌کنند و مردم تعیین‌کننده هستند. همه قبول دارند که جمهوریتِ نظام خودش را به رخ جهانیان می‌کشد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۹۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع مردم تهران در میدان امام حسین(ع) که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک عید غدیر بیان کرد: فرهنگ غدیر، فرهنگ نگاه به قله‌هاست و اکتفا نکردن به حداقل‌ها. غدیر یعنی انتخاب بر اساس معیار و اینکه قدرت منهای معیار، شتاب را می‌گیرد و هرکس بخواهد نگاه حداقلی داشته و آن را حاکم کند از آرمان غدیر فاصله گرفته است.

وی افزود: امروز در آستانه انتخاب قرار داریم؛ انتخابی در راستای انتخابِ بزرگی که ملت ما با انقلاب اسلامی انجام داد. امام علی(ع) می‌فرمایند که خداوند از ما عهد گرفته در برابر گرسنگی مظلومان و پرخوری ستمگران ساکت ننشینم. درود بر ملت ما؛ امام راحل فرمود ملت ما از ملت زمان پیامبر(ص) و حضرت امیر(ع) استوارتر است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت نشان داد اگر به جمهوری اسلامی رأی داده، با همه وجود ایستاده و این بر اساس یک آگاهی جدی است. امروز هیچ‌کس نمی‌تواند در جمهوریت و یا اسلامیت نظام شبهه کند. در کشوری که سال‌ها استبداد بود، امام جمهوری اسلامی را بنا کرد و ملت ما جمهوری اسلامی را انتخاب کردن که مردم تعیین‌کننده هستند.

جلیلی اظهار داشت: همه‌ی دنیا اعتراف دارند که نتیجه‌ی انتخاباتِ روز جمعه آن‌چیزی است که مردم انتخاب می‌کنند و مردم تعیین‌کننده هستند. همه قبول دارند که جمهوریتِ نظام خودش را به رخ جهانیان می‌کشد. مردم ما 45 سال پیش دعوت خدا و رسول را اجابت کردند و از جمهوریت و اسلامیت دفاع می‌کنند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده